Ledig dag...

Sitter med mitt morgonkaffe (den bästa kaffekoppen på dagen)
Idag är jag ledig och det känns riktigt skönt. Har tagit på mig extra pass denna vecka, är rätt slut!
Om ett litet tag ska jag köra farmor och hennes syster på begravning sedan ska jag ut till Täfteå och vara barnvakt åt världens sötaste troll. Det blir så långt mellan gångerna nu när vi bor en bit ifrån varandra.
Tur dt finns telefon!

Erik är och hjälper sin syrra med att flytta, jag hoppas bara han är tillbaka med bilen till 12 för då måste jag ha den!

I onsdags var jag hos frissan. Jag förstår inte varför jag väntar så länge mellan gångerna! Därför bokade jag en tid med henne på en gång.
Jag blev ganska nöjd. Har inte riktigt vant mig vid att det är så kort (det är inte så kort, det är väl bara jag som tycker det). Men så blir det när man väntar länge mellan klippningarna! Denna gång klippte jag lite sne lugg och det trivs jag mycket bra i. Måste bara platta luggen varje morgon eller sätta upp de i en klämma.

Efter denna dag jobbar jag lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag!

Men på torsdag händer det något mycket trevlig. Än så länge får det vara en helighet! :)

Nä nu är det dags att göra sig lite i ordning!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0