Lördagens bravader!

Helgen blev hel lyckad! Kräftorna smakade bara gotta och Elins "krabb-förrätt" var mumma! Vid 20-21 började alla andra gäster rulla in. Jag tror vi var runt 12-14 personer? Så jag kan säga att det var väldigt trång i vårat vardagsrum. Men mysigt!
Det bästa var att Erik var nöjd med sin födelsedag och det var huvudsaken.

Dessutom tog båda smörgåstortorna slut. Det måste ju innebära att jag är en fena på göra egen smörgåstårta, hihi.

Bilder från helgen kommer snart. Väntar på att Elin ska hitta sladden till kameran eller tills hon får låna mammsen hennes. Jag är grymt nyfiken på hur dom blev.

Kvällens låt var Robyn - Cobrastyle. I alla fall för mig och Elin sådär 03-04 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0