080819

Idag är det en sån där dag då jag aldrig vill kliva upp ur sängen! Jag har huvudvärk och är allmänt seg idag, Dessutom gör inte detta hemska väder mig piggare! Usch!
Tack och lov att jag har desperate housewife nu! :)

Va inne på Ikeas hemsida, jag känner verkligen att jag vill dit. Hittade massa små saker som skulle passa här hemma!



En ljusstake till köket





Massor med ljus



Vaser till sovrummet



Med dessa blormmor i




Detta tyg skulle passa perfekt som köksgardiner



Jag hittade självklart massor med fler fina saker. Bland annat till badrummet. Vill göra om hela toaletten, nya väggar, tvättställ mm. Det kommer så småningom. Sedan när ballkongerna är klara så får man äntligen pyssla på där ute med textiler och annat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0