Dagen före dopparedagen!

Idag har jag och Erik varit på stan. Jag trodde faktiskt att det skulle vara mer folk än vad det var, och andra sidan var vi där ganska tidigt.

Vi fyndade en del, Erik köpte en väst och en skjorta till imorgon.
Jag handlade ett par mammabyxor, blev så glad när jag hittade ett par rätt snygga jeans. Det blev även ett linne, en tröja och ett halsband. Halsbandet ska jag ha imorgon till min svarta klänning. Jag är dock väldigt besviken att jag inte hittade ett par röda strumpbyxor. Det var antingen slut eller så fanns det inte alls. Jag tror bannimig att alla ska ha röda strumpbyxor imorgon förutom jag!!
Det får bli ett par grå/silvriga, Erik säger att det blir bra så jag får väl lita på honom.

Nu ska jag läsa lite Vi Föräldrar innan jag ska börja ta tag i tvätten.

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desamma vännen :) Hoppas er jul blir toppen, o hälsa lilla pyret i magen :) KRAMAR !!

2008-12-23 @ 16:14:59
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0