Fullspäckad dag

Typiskt att jag inte kan sova länge än halv nio när jag "får"...

Idag ska jag på stan med min bror och handla den sista julklappen sedan är det helt färdigt! Jag har även fått uppdrag från mamma att fara och handla något från henne till en av barnen. Hoppas jag hittar något fint!

Planen är även att gå förbi proprint och göra riktiga kort av ultraljudsbilderna eftersom det sägs att dom bleks. Och det vill vi verkligen inte.

När jag är färdig på stan så är det bara att kila upp till tandläkaren. Vill inte ha några hål!!

Får se om jag och lillebror åker och hälsar på storebror ikäll, jag ska nämligen vara hundvakt åt Maddes hund så jag får se om jag tar med henne eller om jag lämnar henne hemma med Erik.

Nu är det dags för två leverpastejsmackor och en kopp té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0