Jul i Stöcksjö

Imorgon är jag ledig så då ska jag och Erik ner på stan. Jag måste se om jag hittar något att ha på julafton. Sedan hade vi tänkt äta lunch på stan innan Erik börjar jobba. Det blir trevligt!

I år blir det första året jag firar utan min familj. Första året var vi med min pappa, förra året var vi hos min mamma i Spanien.  Därför är det Stöcksjö som gäller i år. Det ska bli väldigt trevligt och mysigt. Jag jobbar dock 7-15 den dagen.
Jag är mest nyfiken vem i Eriks familj jag ska få julklapp av (vi lottar nämligen).

En annan rolig sak är att Ulrika och Andreas sitter i bilen på väg upp till Umeå nu. Längtar tills jag får träffa henne. Hoppas att det kanske bli imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0