Snart slut på 2008

I morgon är det nyårsafton. Jag jobbar till klockan tre sedan är det raka vägen hem för att göra sig nyårsfin! Det ska bli trevligt att fira hemma hos Madde. Jag var och köpte två viner idag. En till mig (rött alkoholfritt) och en till Erik, fast han får riktigt vin. Ett jätte gott dessutom! Jag är lite avis! Men jag mår nog bäst av alla på nyårsdagen.

Att det snart är 2009 känns kanon. Det innebär att vi är inne på rätt år!
2008 har varit ett väldigt bra år. Hoppas och tror att 2009 kommer bli minst lika bra!!

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är han med K det ;)

2008-12-31 @ 01:44:44
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0