Nu är det snart slut på ledigheten..

Snart är helgen slut! Det innebär att min ledighet också är slut.
Till veckan har jag en 6 dagarsvecka. Vilket innebär att jag varken orka eller hinna med så mycket annat. Förutom att fira nyår såklart. Den firar jag hemma hos Madde, vi blir ett litet gäng. Jag jobbar dag och Erik jobbar kväll på nyår så han får dyka förbi när han har jobbat klart. Min lediga dag till veckan infaller på torsdag (nyårdagen), vilket inte är helt fel!
Jag hade tänkt prova på ett alkoholfritt vin på nyår, har aldrig provat det förut men eftersom jag är en vinälskare av både rött och vitt så skulle det vara spännande att prova.

Idag har jag och Erik varit på Mio och shoppat tre lampor. En spotlight till köket och två vardagsrumslamor. Det blev väldigt bra!

Imorgon ska jag till barnmorskan, vi ska få lyssna på hjärtljuden. Det ska bli spännande.
Sedan ska jag kila ner på stan för att möta upp brorsan, en del shopping ska man väl hinna med innan jobbet kallar.
Jag ska kika på ett snöhalsband, fick presentkort av min bror så jag kan köpa mig ett. Sedan ska jag se om jag hittar mig några tröjor, mammatröjor!

Nu ska jag slappa lite i soffan framför tv:n innan jag ska krypa till kojs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0