Jobb jobb!

Fick rycka in och jobba igår kväll. Nu är det mycket på jobbet. Det är inte ovanligt känns det som när man börjar närma sig juletider.
Ikväll blir det också jobb. På sjukhuset!

Imorgon får jag ledig dag. Känns skönt. Eftersom veckan varit tung och det vankas jobb lördag, söndag.
Ska på stan med brorsan imorgon. Se om man hittar några julklappar kanske.
Förutom jobb i helgen blir det även kalas. Min bror fyller 30 år så det ska firas på söndag och min farmor fyller år på lördag men får firas imorgon eftersom jag jobbar hela lördagen. Typiskt!

Den 26 november blir det IKEA med jobbet. Trevligt trevligt!
Har suttit lite med IKEA katalogen, kryssat i vad jag ska shoppa. Blir inte så mycket som jag vill men det får bli en till tripp till IKEA i februari. Då blir det mer shopping!



96 dagar♥ 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jobb påsjukhuset? nytt jobb eller en viss som är sjuk från jobbet? (vet inte om jag skriver så kryptiskt som jag borde, men du fattar väl kanske) :)

2008-11-13 @ 15:02:17
URL: http://aboutflorens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0