Lördag

Har nyss vaknat, funderar lite på vad jag ska äta till frukost.

Igår var vi ute i Stöcksjö och tiggde oss lite käk! Sedan blev det idol med någon blåbärsmilkshake. Mycket gott.

Idag ska jag fara ut till barnen i Täfteå. Johan ska på kalas, så jag och Elsa får köra han dit sedan får vi fara hem och busa. Blir trevligt med en "tjejdag". Vi kommer säkerligen leka frisör och göra fina frisyrer och sedan vill hon säker ha nagelack. Mosters söta tjej!
Sedan blir det tacos där ute. Gott!!

I morgon ska jag fara till Stöcksjö igen, då får jag höra hur Madde hade det i USA. Det blir trevligt!

Nu är det dags att göra sig i ordning. Fika och sminka sig innan jag ska börja skrapa av all is/frost på bilen. Den ser inte mysig ut att sätta sig i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0