2 veckor

Idag har jag varit snusfri i 2 veckor. Jag känner mig riktigt stolt.
Det går faktiskt bättre än väntat. Okej den första veckan var inte rolig och inte mitt humör heller för den delen.
Jag känner verkligen att det är något som saknas.
Min kära sambo har också slutat så det finns inget snus tillgängligt här hemma i alla fall.

En nackdel är att jag inte tagit mig iväg till gymmet lika ofta nu. Jag skyller på snuset att jag är trött och hängig. Fast jag inte får skylla på något!
Jag måste rycka upp mig och hoppa i träningskläderna. Jag har bara 5 minuter till gymmet så jag har inte allt för många ursäkter...

Helgen var verkligen lugn och skön. Tog en fika med min fina vän Kristina i fredags, mycket trevligt!
I lördags var vi hos min pappa på middag, mycket trevligt även de.
Och söndag är som sagt slappar dagen nr 1 med ett undantag - tvättstugan! Eftersom båda var hemma så hjälptes vi åt (fort gick det). Vi belönade oss med en pizza och coca cola, till det laddade vi hem sagan om ringen.
Synd att helgen tog slut så fort!

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oja det är mkt att läsa :b men så länge det är intressant går det ju någon vart! Hade dock fått vara en bok mindre ;) Vad duktig du är som slutat snusa vännen!

2008-10-09 @ 14:04:52
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0