080902

Då har man blivit förkyld också. Känns en aning jobbigt!
Eftersom igår skulle jag ha börjat träna på tenton. Men inte blev det så inte. Nej utan det är bara att vänta tills man kryat på sig.
Huvudsaken man är frisk till helgen. För då kommer mina kära och underbara vän U hit. Längtar!

Sedan längtar jag givetvis till imorgon också då vi ska ha "fest" på jobbet, det blir surströmming och massa gotta.
Det vill man absolut inte missa.
Jag älskar surströmming!
Tror dessutom det blir min fjärde eller femte gång denna sommar.
Och minst en till gång blir det då vi ska åka upp till stugan och äta det med min farmor och hennes sambo. Skulle vara kul om även pappa kunde komma upp den helgen. Vi får väl se!

Idag skaffade vi parkeringsplats så nu blir det verkligen inga fler böter på brinkvägen i alla fall. 150kr/månad, helt okej!

Upptäckte en dålig nyhet igår. Att det bara är antagning en gång per år till sjuksköterskeprogrammet i Övik. Kändes en aning surt! Hoppas naturligtvis på att komma in i Umeå som första val men om jag inte kommer in här så blir det Övik.
Men vi har faktiskt disskuterat tanken på att eventuellt flytta ner dit om det skulle vara så att man kom in där. Min största dröm är att bli barnmorska och det ska jag bli en vacker dag.
Känns bra att E stöttar en och är villig att flytta om det skulle vara så.

Den 18 september kommer mamma upp och hälsar på i 10 dagar. Det blir riktigt skoj. Kanske en stan dag eller bara en "mamma - dotter dag" skulle vara trevligt!

Nu ska jag gå ner till tvätten igen, det tar tid eftersom en av maskinerna inte vill fungare helt.

Sedan mys och film med älsklingen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0