ÄNTLIGEN FREDAG

Nu väntas en lugn och ledig helg. Det känns helt underbart! Kan inte påstå att jag haft en jobbig arbetsvecka men ändå..
Ibland är det skönt att inte ha något alls inplanerat.
Ok en sak har jag inbokad - "plugga" lite till HP och hoppas på att höja mig från förra gången. Annars vet jag inte vad jag göra.

Har massor med planer med framtiden, plugget mm. Har inte riktigt bestämt vilken väg jag ska ta dit. Men jag hoppas att jag kommer fram till det snart. Alternativ finns det så det räcker!

Om 6 dagar ska jag hämta mamma på flygplatsen. Längtar! Nu var det några månader sedan man sågs...

Till veckan hoppas jag att det blir av att fara på bio med Madde och se Patrik 1,5. Den verkar verkligen jätte rolig! Min typ av film.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0