Familjedag!

Idag ringde min bror Markus och frågade om han fick kika förbi på kaffe, jag gjorde mig i ordning och körde för att hämta honom sedan satt vi här hemma och hinkade i oss kaffe och pratade strunt.
Vi ringde pappa och hörde om vi fick kika förbi honom men han var på stan och köpte träningskläder så vi körde ner på stan utan att ha parkeringspengar så vi var tvungen att ringa pappa så han kunde möta upp oss och betala parkeringslappen.
Sedan skulle vi gå och ta en kopp kaffe men varken jag eller Markus visakort fungerade så han fick även bjuda oss oss på det. Tur man har världens bästa pappa!!
Jag kunde inte vara sämre så jag körde och lämnade av pappa på Ersboda sedan for jag och Markus hem till mig och lagade mat. Gott blev det!

Nu sitter jag här och väntar på att min bättre hälft ska komma hem. Saknar han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0