Lycka!

Nu när jag har varit och tränat några gånger och dessutom fått mig ett träningsschema av en instruktör känner jag att jag också måste lägga av med snuset!
Nu när jag är så duktig ska jag också sluta snusa. Därför slutar jag på måndag den 22/9. Varje gång jag ska börja med något eller sluta med något måste det vara på en måndag, haha.
Måste erkänna att det känns sådär. Men jag snusar så mycket och trappa ner går inte. Därför lägger jag av helt. Min älskade sambo påstår att han också ska sluta så man kan väl inte vara sämre än han!
Önska mig lycka till!

I morgon kommer min älskade mamma hem. Jag ska hämta henne 9.35 på flyget. 10 dagar ska hon vara här innan hon flyger hem till varmare klimat. Därför måste jag/vi ta vara på tiden då hon är här. Och givetvis går jag mot jobbar helg!
Men vad gör man..

Vill bara säga att jag är världens lyckligaste med min Erik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0