Måndag

Igår for Ulrika hem, tråkigt för vi hade super duper skoj denna helg! Nästa gång är det jag som åker ner till henne.

Nu har jag äntligen varit och köpt träningskort på tenton city.
Så imorgon blir mitt första träningspass, hade tänkt mjukstarta eftersom jag nyss varit sjuk och det var väldigt länge sedan jag tränade. Vill inte ha sådan träningvärk på onsdag att jag knappt tar mig upp ur sängen!
Mitt mål är 3 pass i veckan.
Nu måste jag börja peppa!

Efter träningen ska jag ta bilen och köra ut och hälsa på Madde. Det blir säker ycket prat och skratt!

Har även laddat hem Desperate housewife season 4. Denna serie är verkligen min favorit eller den kommer delad första plats med Prison Break.

Strax kommer min fina älskling hem, ska se om jag hittar en dokumentär som jag skulle vilja se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0