Stora problem!

Nu sitter jag och väntar på att Ulrika ska dyka förb, jag själv sitter och dricker min första öl!

Har stora problem med vad jag ska ha för kläder ikväll. Jag kan inte fatta att det är samma visa varje gång jag ska ut. Själv tycker jag att jag inte har några kläder allls. Min sambo håller dock inte med.
Men nu är det bestämt och jag är fortfarande inte helt nöjd!

Jag och U har varit på stan och strömpilen, tror vi var på alla affärer och då menar jag alla! Men jag hittade mig ett par skor i alla fall sedan sa ekonomin stopp!
Men att få komma hem med en kassa är inte fyskam!

Nä men om man ska ta och slå Elin en pling och höra hur hon sköter sig i Övik :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0