090425

Vaknade 7.40 idag. Såg att det var sol ute så jag kunde inte lägga mig för att somna om. Hade dock behövt det med tanke på att jag kanske somnade halv tre, tre igår.
Men jag får nog ta vilopaus idag om jag hinner.

Kläderna från H&M har kommit. Så vi får fara och hämta ut dom idag. Sedan ska vi iväg och storhandla. Måste nog kika in på kapphal också för att köpa ett par sockar åt bebisen.

Sedan tror jag att syrran med barn skulle kika förbi idag. Vi får se om dom dyker upp senare under dagen.
Nu måste jag däremot göra gröt. Är JÄTTE hungrig!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Okej, va roligt! :) Maj är jätte bra att få barn i! :P

Jag ska hålla utkik efter tidningen! Vad händer i helgen då?

2009-04-25 @ 10:24:36
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0