ELSA 3 år

Har varit och kört Erik till Backen där han hade sin cykel. Jag är nämligen tvungen att ha bilen idag. För idag är det inte vilken dag som helst utan idag är det Elsas 3 årsdag. GRATTIS!

Ska ner och äta lunch med brorsan och sedan ska det köpas presenter till stora tjejen.
Så ikväll ska jag och Markus ut och gratta henne. Erik får dock stå över denna gång då han är tvungen att jobba. Tråkigt!
Men desto mer fika till mig, hihi.
Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig en laddad kamera. Förra gången tog jag med mig kameran men dock utan batterier!

Ska nog skriva en liten packlista idag. På torsdag åker vi upp till Gardsjönäs. Och jag har några saker jag INTE får glömma. I går har jag tagit på mig ansvaret att göra sillsallad. Har aldrig gjort det förut så jag hoppas att jag lyckas ändå.

Jag har fortfarande inte skrivit förlossningsbrevet. Jag vill verkligen göra det. Men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Jag skulle kunna skriva en hel uppsatts känns det som.
Jag får fundera på det när jag är uppe i fjällen, där man kan tänka klart!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men det är ju skönt att du känner så! :)

Det går säkert bra!



Ja men du, de minns jag. Jag va ju orolig att jag skulle bli tvungen att dela med mej av min dag ;)

Grattis Elsa!

2009-04-07 @ 09:02:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!

Det är gratis att ha dop i kyrkan =)

kostar väll om du ska hyra en lokal eller nått men man får ha fika i kyrkans lokaler också så det är ju bra =) har du tänkt på vart ni ska dopa bebisen? stadskyrkan e så mysig så de va de enda alternativet för mej =)

har varit hos barbro idag. Allt är som det ska och det känns så bra att det är så nära tills bebisen kommer nu =) längtar! =)

kram på dej!

2009-04-07 @ 13:07:06
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

ja precis! :)



hahaha inte så sött när man vet att han inte får i sig det han behöver. ungen har typ ätstörningar!



vad har du för dej nu på dagarna när du är ledig?

2009-04-07 @ 19:19:26
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Märit

Hoppas du får det riktigt skönt i Gardsjönäs. Kanske lite sol att steka sig i. Själv ska jag va i stugan ons-fre.Kalas hos syrran på fred.kv. Kul. Sen blir det jobb resten av helgen!!! Hoppas dom har köpt riktigt mkt godis. Klappa magen fr mig.

2009-04-07 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0