Faderskapspapperna är skrivna!

Nu är faderskapspapperna skrivna. Sedan skrev vi även under på att vi vill/ska ha gemensam vårdnad. Kändes lite speciellt när man hade två vittnen som också skulle skriva under. Men nu är det gjort i alla fall och det känns väldigt bra!

Idag blir det att gå på Nolia med Anna, får se om Petra skulle möta upp oss också.
Det skulle tydligen vara "gravidspecial" i dag. Hoppas man kanske får några gratisgrejer, hihi.

Gick in på internetbanken idag och skulle se om jag hade några kommande insättningar. Men icket! Tanken är att jag ska få havandeskapspenning utbetald på måndag (min första utbetalning). Men tydligen inte...
Blir så irriterad, för jag ringde till försäkringskassan och pratade med dom ang det här. För jag blev/är orolig att jag inte fyllt i papperna rätt. Men dom sa att jag skulle vänta till den 27. Har jag inte fått pengar då så skulle jag höra av mig till dom.
Tur Erik fick ut en väldigt bra lön idag. Så jag fick mig en liten "veckopeng", haha.

Annars är jag trött och sliten (som vanligt). Jag har sovit väldigt dåligt inatt! Somnade väldigt sent. Erik kom hem från jobbet klockan ett, det blev med andra ord ett arbetspass på 18 timmar! Stackarn!
Men i morgon får han vara ledig. Misstänker att det blir en lugn kväll hemma framför tv:n eller någon bra film.

Annars är jag rätt öm i magen idag. Det känns nästan som jag har ett jätte stort blåmärke! Inte så konstigt med tanke på hur mycket dom försökte i går!

Nu är det dags för lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0