Fika på Mekka

Har nyss kommit hem från stan. Det blev en fika på Mekka med "majmammorna". Lika trevligt som alltid.
För vissa börjar det verkligen närma sig...
Det ska bli spännande att se vem som blir först ut!

Ikväll är jag taggad på göra gipsavjutningen av magen. Jag hoppas att min kära sambo också är det! Jag vill inte vänta längre, sedan börjar magen bli så stor.
Jag hoppas att gipset jag köpt räcker. Men det borde det göra!

Nu ska jag börja med maten. Det blir Rasmus köttfärslimpa, potatis, lingonsylt, brunsås och morötter. GOTT!

Kommentarer
Postat av: Märit

Lyllo du som har haft bra påskväder! Men vi hade det skönt i stugan ändå, eldade i kaminen och åt massor av godis. Var ure på isen på långfredagen med hundarna. Gissa om dom hade kul!

Nu får du snart börja baka för jag och Lovis planerar ett besök framöver. Sköt om dig o magen.

2009-04-14 @ 21:12:23
Postat av: Emilie

Hoppas du hade det bra i stugan! :)

2009-04-15 @ 09:25:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0