Havandeskapspenning

Vilken lättnad..
Jag får pengar denna månad! Gick in på mitt bankID på försäkringskassan och tydligen så betalar dom ut nu den 27 april. Sköönt!

Jag undrar när Erik hade tänkt komma hem. Jag är vrål hungrig! Åt en korv vid två tiden idag men än så har jag inte fått i mig.
Jag trodde jag skulle få pizza vid sex. Men tydligen så slutar han åtta idag och borde därför vara hemma snart.

Det var en trevlig dag på Nolia. Man fick en del gratisgrejer. Jag tiggde även till mig lite gravidmassage där och det var verkligen jätte skönt! Hon hittade av varje liten knut tror jag. Massören sa även att minst 10 minuter varje dag bör man få massage av sin sambo. Det hade jag tänkt framföra till Erik nu när han kommer hem. Jag tyckte det lät väldigt bra!

Nu ikväll har jag donat på en hel del. Har packat lite till i bb-väskan. Sedan har jag även hängt upp mobilen (visst heter det så?) ovanför skötbordet. Har även packat upp blöjorna och ställt det mesta på sin plats.
Ja, nu är jag redo att "plocka" ut våran lilla plutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0