Hemma!

Igår kom jag hem från stugan. Borta bra men hemma bäst! Har självklart saknat Erik jätte mycket.
Nästan direkt jag kom hem från Gardsjönäs åkte vi ut till Stöcksjö och åt middag och tittade på hundarna som dom hämtat hem. Dom var så himla söta. 9 veckor gamla tror jag dom var. Pyttesmå och lurviga!

Jag kanske är dum men givetvis kunde jag inte hålla mig från att både köra och åka skoter! Inget jag kanske rekommenderar. Köra gick betydligt bättre för då kunde jag sitta på knä. Men att åka var rena rama pinan fast min brorsa körde väldigt lugnt! Nu gick det inte heller att köra hur lungt som helst eftersom det var väldigt dåligt skoterföre. Vi körde fast två gånger!
Men vi hade väldigt tur med vädret när det gäller att sola. Skönt!
Lite bilder från stugan.





Jag och farmor tog en promenad i det vackra vädret.


Jag och brorsan körde fast! Tur han följde med mig på skoterturen för
annars hade jag suttit kvar där idag :)


En kall öl för herrarna! Jag nöjde mig med varmchoklad & ostmackor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0