Lillrumpan ner..

Kom nyss hem från barnmorskan. Allt såg bra ut! Alltid lika skönt att höra!
Lillrumpan är som sagt fortfarande ner. Så vi bokade in en tid nästa vecka för att se om lillplutten har vänt sig (vilket jag inte tror kommer ske). Om den fortfarande sitter i säte så ska vi boka in en tid för ultraljud veckan därpå och sedan boka in en tid för ett vändningsförsök.

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Det är svårt att hitta en bra sovställning nu. Toabesöken under natten har inte direkt minskat heller. I bland är det svårt att somna om, vilket jag hade i natt!

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag innan Mille kikar förbi...

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas han vänder på sej snart. oj skrev han =) han eller hon =) men det kommer gå bra ändå även om de blir vändningsförsök. dom kan nog dedär å fixar så bebis kommer tillrätta =) kram!

2009-04-06 @ 22:39:46
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

Oj säte! Hoppas h*n vänder på sig innan dess!

2009-04-07 @ 07:50:25
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0