Morgonkaffe i solen

Jag har suttit ute på balkongen i solen och druckigt mitt morgonkaffe. Härligt!
Har fått en del färg faktiskt! Det blir riktigt varmt på våran balkong nu när det är inglasat. Jag brukar bara öppna två fönster så det fläktar inget alls. Det kommer bli varmt till sommaren!!

Nu har E kommit på att vi ska köpa en ny bil - Ford Explorer.
Och jag håller med om att dom är väldigt fina och att jag också vill ha en. Har länge velat ha en "jeepaktig bil". Nackdelen är ju att dom drar mer och är betydligt dyrare att ha! Speciellt om man jämför med den vi har nu.
Mitt ända krav är att bilen går att köra med sedan får nog E ta resten av besluten. Är han nöjd och glad blir jag också det. Så vi får se vad som händer...

Resten av dagen ska jag tvätta. Det absolut jobbigaste och tråkigaste som finns!
E bar ner tvätten imorse så jag behöver inte konka på dom själv!

Sedan hoppas jag att vi kan fara och storhandla när E slutat. Jag har skrivit mat/handlarlista. Det ekar nästan i kyl & frys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det ska vara en ny & bra bil när bebisem sla åka :)

2009-04-15 @ 17:04:02
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0