TRÖTT och alldeles för många projekt..

Idag är jag helt slut!
TRÖTT
är det rätta ordet. Jag vaknade när Erik åkte till jobbet och självklart går det inte att somna om!
Nu har jag varit vaken i 1,5 timme. Och jag funderar på att antingen gå och lägga mig (i hopp om att somna) eller att koka kaffe och packa lite smått till imorgon.
Jag misstänker att det blir alternativ nr 2.
Jag har några projekt att göra idag faktiskt.

1.
Göra sillsallad
2. Handla det sista till fjälls + handla till middagen (tonfisksallda)
3. Hämta fåtöljen på BOOM
4. Städa upp lite här hemma

Lite många projekt just idag. Men måste få detta gjort!
Nu inser jag att det är dags att koka kaffe, starkt kaffe. Så jag piggnar till och orkar med allt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0