vecka 34

Då går man in i vecka 34 idag! 6 veckor kvar! Känns lite overkligt att det är så kort tid kvar.

Gårdagen var väldigt trevlig. Jag och Melissa for in till stan och kikade på lite kläder innan det var dags för frissan. Jag fyndade faktiskt en klänning på rut m fl. 79 kr betalade jag, den hade kostat 299 kr. Så jag kunde inte annat än köpa den!

Imorse ställde jag klockan på 9.30, men jag brukar ju aldrig sova så länge. Men idag gjorde jag faktiskt det. Väldigt skönt. Men det blev lite halvstressigt. Blev tvungen att snabbdiska innan det var dags för duschen.
Nu är jag sminkad och klar!
Jag ska träffa "majmammorna" på Costas om en timme och äta lunch. Vilket känns super trevligt!
Alltid roligt att prata graviditeter, barn mm.

Ikväll kommer Magnus m fam. och hälsar på. Därför tänkte jag baka en chokladrulltårta. Gott & enkelt!



Klänningen jag köpte igår. Syns lite dåligt!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Okej, det är ju snart, spännande! Är ni nervös?



Jo här är det bara bra! Full fart nu. Wilhelm blir ju 1 år om en månad. Och jag har börjat jobba lite smått :)

2009-04-02 @ 19:08:03
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0