3 månaders vaccinationen

Den gick faktiskt ganska bra. Hon skrek och tyckte att det gjorde rätt ont men med lite tröst så gick det över ganska fort. Men jag måste säga att det var jobbigt & höra när hon skrek till. Lillgumman min. Fast jag vet att det är för en god sak!
Hoppas bara att hon inte får någon feber ikväll. Dom flesta barnen klarar sig från det!

Annars blir det en lugn dag. den här veckan har varit full med roliga saker så idag tänkte vi bara vara familjen. Det blir bara massa mys. Jag ska köpa massor med godis till ikväll!

Nu ska jag busa lite med Ronja!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tove klarade sig från febern men nån dag efter åt hon mycke mindre än vanligt så det berodde nog på vaccinet. kram Mia

2009-08-07 @ 17:15:05
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Emilie

men åå, jag vill också ha godis. men jag orkar inte gå och köpa :(

2009-08-07 @ 19:53:06
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0