Äntligen fredag!

Idag är det äntligen fredag. Vilket innebär att hela familjen får vara lediga tillsammans. Mysigt! Imorgon hade vi tänkt gå på stan och kanske shoppa lite. Det finns mycket jag skulle vilja ha. Helst en helt ny garderob med kläder i! Sedan vill jag även hitta något till mammafesten den 19 september. Alltid roligt att ha något nytt när man ska på fest.
Sedan skulle jag även vilja köpa en till mössa till Ronja. Har köpt en rosa/vit randig. Men vill ha en röd också som passar till hennes röda overall. Vi har även pratat om att köpa nya kuddar till vardagsrummet. Ja som sagt lite shopping blir det nog imorgon. Kul!

Idag tror jag att det blir en riktig hemmadag. Vila, mysa, skratta, leka, sjunga. Känner att jag vill gå runt i mina lila mjukisbyxor hela dagen. Sedan skulle även M kika förbi med en mjukisdress som jag beställt och en cd skiva där dopkorten finns. Vi har redan fått en skiva med kort men nu skulle vi få fler (från en annan kamera). Kul & se dom sen!

En annan sak jag har funderat på är om Ronja kanske har börjat bli lite "mammig & pappig". För nu dom senaste gångerna har ingen annan famn dugit. Inte på kvällen om vi haft besök eller varit och besökt någon. Lite tråkigt när det är ens släktingar. Mycket har nog med att hon är trött också, det vill jag tro i alla fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0