Dopet närmar sig..

Idag ska jag & Ronja möta upp Linda & Hugo. Vi pratade om att luncha någon stans. Så det ska bli väldigt trevligt!
Senare under dagen kommer Ronjas blivande gudmor hit på besök. Även det ska bli super trevligt. Det är inte var dag vi ses nu förtiden.

Appropå dopet så börjar det närma sig och jag har redan hunnit blivit väldigt nervös inför detta. Varför vet jag inte!
Det känns himla kul att så många ville komma. Våra familjer har inte riktigt träffats ordentligt. Jag tror det bara är min pappa som har träffat Eriks föräldrar och nu får dom träffas allihop. Det känns jättekul!
Det känns faktiskt skönt att allt är planerat och fixat. Tårtorna gör jag/vi samma dag tror jag.
Mamma är hemma då, hon ska sova här dom första dagarna så hon vill nog gärna hjälpa till!

Nu vaknar Ronja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0