Ensam hemma!

Ja nu är jag ensam hemma. Erik & Ronja for till Stöcksjö för att fixa några saker med dopklänningen. Jag har nyss storstädat! Visst unnar jag mig den här ensamheten på ett bra sätt?
Strax ska det även tvättas. Kilo vis med tvätt står nu framför mig i en stor säck och vill hoppa i maskinen.

Så här go & glad var Ronja igår när vi åkte på våran lilla mini semester.



Nu vill Ronja gärna sitta upp i vagnen. När man är pigg som en pelikan vill man självklart sitta upp. Antingen har hon händerna i munnen eller så sitter hon och knyter händerna
som en liten gammal gumma, dugen inte det så vilar hon gärna sina små händer på magen. Sötaste tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0