Familjedag

Idag har lilla familjen varit på stan och shoppat. Jag och Erik fick oss ett par jeans från carlings, mycket nöjda är vi. Ronja fick sig en mössa från polarn&pyret, jag köpte även en klänning på rut m fl. Sist men inte minst köpte vi 3 par kuddar fpå Indiska. En bra shoppingdag helt enkelt. Snart får vi besök av familjen L, så jag har laddat kaffe & tagit fram lite fikabröd.

Ikväll ska vi äta kräftor och dricka ett glas vin (jag ammar inte ni som undrar!) Så det ska bli riktigt gott!
Sedan hoppas jag att vi kan se klart filmen män som hatar kvinnor, vi orkade ju självklart inte se klart filmen. Ovanligt? Nej!
Så ikväll hoppas jag att vi ser klart den. Har insett att när man är småbarnsförälder så orkar man inte vara vaken mycket längre än 23 på kvällarna...

Nu kommer finbesöket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe tack! Du är i alla fall en söt virrpanna!

Jag som inte skulle handla nå mer! ajjabajja!

Ja det var rackarns att vi missade varandra, jag hade faktiskt hoppats på att få syn på er. Vore kul att träffa Erik snart också =)

Låter som att ni har en mysig kväll planerad =)

Hugo har nyss somnat så vi ska se film bara vi två....livet är bra gött ibland! KRAM

2009-08-29 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0