Filmkväll

Har nyss slängt ihop en kycklingsallad som vi ska äta när Ronja ätit klart.
Sedan blir det en riktig filmkväll. Erik har varit och hyrt Skotten i Knutby och Notorious. Så vi får hoppas att det är bra filmer.

Jag har även varit super ambitiös idag och gjort alla tack korten. Måste bara köpa frimärken.
Skönt att ha det bort gjort.
Har insett att det är lika bra att göra klart det på en gång. Annars är det lätt att man glömmer bort. Som tex när jag skulle skicka ut tack korten efter studenten. I december månad fick alla släktingar dom korten, om jag inte minns helt fel.

Nu är lillan mätt & belåten. Så nu är det Eriks och min tur att bli mätta!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag skrivit två inlägg hihi =)

2009-08-17 @ 15:53:18
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0