Filmkväll

Igår var vi & hyrde tre filmer på hemmakväll, tanker var att vi skulle ha filmkväll. Efter ca 40 minuter hörde jag att Erik somnat. Så det var den filmkvällen. Alla tre somnade innan tio igår! Vi gör ett nytt försök ikväll skulle jag tro :)

Nu ligger Ronja här på bordet, jag har hängt upp lite leksaker i lampan. Det blir nog lek ett litet tag till sedan hoppas jag att hon vill äta och sedan sova ett tag.
Senare under dagen tänkte jag ta en lång promenad i det fina vädret, eftersom jag inte hinner åka iväg och träna idag. Jag tror jag ska satsa på det imorgon.
Jag har sökt fram mina träningskläder nu, frågan är om jag kommer i byxorna. Och andra sidan hade jag dom när jag tränade under graviditeten. Men då satt det tajt kan jag poängtera!!! För tajt!! :)

Denna vecka händer massor med roliga saker. Det blir fika med mammorna från majtråden, prommis med Linda & Hugo, umgås med Kristina, träffa Frida & Melissa, väga och mäta Ronja (även 3 månaders vaccinationen, men det kanske inte är så roligt).

Nu låter det som det snart är matdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0