Fredag!

Nu på morgonen har jag skickat in kort till proprint för framkallning, hoppas på få hämta ut dom idag.
Jag vill nämligen fortsätta i hennes Min första bok. Jag gillar verkligen att pyssla & göra fint.

Idag ska tack korten postas. Skönt att allt med dopet nu är klart.

Det blir fika på stan med "mammorna", sedan ska jag fixa lite med Eriks present. Spännande. Jag tror och hoppas att han kommer blii jätteglad. Nyfiken är han i alla fall!

Annars ser helgen rätt fullspäckad ut. Ikväll kommer mamma förbi och lämnar sina väskor här. Tror hon skulle sova över här på söndag - tisdag (då hon åker hem)
Jag & Erik har nog bara myskväll med en avfilmerna som vi inte orkade se igår.
Imorgon blir det en stor utmaning för mig, eller kanske för jag & Erik?
Vi ska nämligen vara barnvakt åt mina 2 syskonbarn som är 6 månader och 2,5 år.
Inga problem så egentligen för do m är jätte snälla. Men att gå från 1 barn till 3 på bara en dag ska bli intressant. Och andra sidan är det bara några timmar så det ska säkert gå jättebra!
Får se om vi vill ha fler barn efter det här? Hihi
Men andra ord är vi ganska upptagna på lördga. För på dagen ska vi fixa med Ronjas konton/fonder. Skönt att ha det gjort. Lätt att tiden går och man glömmer...

Nu vill Ronja få på sig några kläder, hon sitter här med nattkläderna.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att det är ok! =) Du får se till å fixa dej en dejt då ;) Kanske på söndag? =) hihi jag som nyss skickade ett sms till dej..

2009-08-21 @ 22:13:43
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0