Glad tjej!

Vilken otroligt mycket gladare tjej vi hade igår. Nu känns det som att det går åt bättre tider. Jag känner mig lugnare dessutom. Jag längtar till på fredag då vi ska väga & mäta henne. Eftersom vi haft en jobbig tid nu ett tag vill jag veta och få det bekräftat att hon har gått upp lika bra som hon alltid. Som mamma känner jag mig alltid extra orolig speciellt om det har stått still eller varit jobbigt. Men nu tar jag ut lite väl mycket i förskott. Vi får se på fredag helt enkelt!

Idag händer det betydligt roligare saker. Vi ska till parken och träffa "majmammorna" (alla är dock inte majmammor vissa är födda i april). Alltid roligt att få träffa dom.
Vi har även börjat planera in en mammafest i slutet på september. Jag och Linda har pratat om att fixa mat mm. Det är så roligt för det var så många av oss som var intresserade. Så nu har man något att längta & se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0