Infomöte!

Dagen har varit lugn. Jag & Ronja kikade förbi hos min farmor på kaffe och kakor. Jag funderar på börja städa lite, torka luckor mm. För på torsdag ska en tjej komma och kika på lägenheten. Så det ska bli spännande att höra vad hon tycker.. Och vad hon eventuellt är villig att ge för den.
Vi har som sagt ingen direkt broska, men samtidigt skulle det vara skönt med något större.

Ikväll är det infomöte som gäller. Linda kommer och hämtar upp mig vid 18. Jag hoppas bara inte det det håller på allt för länge. Fika hoppas jag på att det bjuds på också. Är det mycket begärt? :)

Nä, nu ska jag börja lite smått med maten. Städningen får vänta ett tag. Kände ingen direkt pepp för det just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0