Inge kry idag!

Igår var det en fullspäckad dag!! Jag måste lugna ner mig. Någon dag kan man väl tycka att jag kan ta det lugnt..
Igår kväll började jag känna av huvudvärk, ont i halsen & en jäkla seghet. Jag vill inte bli sjuk, tänkte jag då.
Somnade i soffan klockan nio. Vaknade till och gick och la mig i sängen. La mig till och med före Ronja!
Trodde att jag skulle må bättre efter alla dessa timmars sömn. Men när Ronja vaknade strax före sju, så gick jag direkt upp och tog två alvedon. Halsen värker fortfarande. Känns ungefär som jag svalt en tennisboll!
Jag vill inte vara hemma idag & må pyton medan jag har en dotter som vill leka och mysa. Jag är inge rolig idag. Jag har knappt någon energi över!
Dessutom skulle jag och Linda på babysång, det som är så himla roligt!
Men jag måste nog skicka iväg ett sms till henne och säga att det inte blir något för oss idag!
Åh så triiist! Jag är nästan aldrig sjuk men varför måste man bli sjuk när det är något roligt som händer?

En rolig sak är att jag for på barneshus igår och köpte en svart matstol till Ronja. Den sista svarta! Vilken tur vi hade!! Sedan fick hon en svart/vit sittdyna till. Blev jätte snyggt. Passade utmärkt till våra köksmöbler.
Jag är nöjd!
Lägger upp en bild senare så ni får se. Orkar inte söka sladden nu..

Ska nog sätta igång en kopp kaffe (är inte ett dugg sugen men jag kanske blir liiite piggare?), mamma vaknar nog snart. Hon ska vi köra till flyget klockan nio. Sedan blir det hem och vila (med allt vad det innebär).

RONJA är en riktig solstråle idag.



Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig min fina vän! Vi får sjunga en annan dag =) Man får vara hemma och göra ingenting! Jag lovar! Jag kanske borde säga det till mig själv också hehe. Puss!

2009-08-25 @ 08:25:11
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0