Känner mig redo & taggad till babysimmet!

Efter att nu har varit på infomöte av babysim så känner jag mig mer peppad. Det känns verkligen jätte roligt att få börja i babysim tillsammans med Ronja. Erik får också följa med några gånger. I alla fall för att ta kort när hon sprattlar runt.
Tror hon kommer tycka att det är roligt.
Dock så känner jag ett litet orosmoment. Hur lägger jag upp tiden för att inte stressa ihjäl mig? Hm, ja börja i god tid kanske. Jag lär nog vara där minst 1 timme innan om jag känner mig rätt.
Den 13 september kör vi igång! Spännande!

Nu ska jag passa på att duscha innan mina 2 älsklingar kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Då lär vi synas där klockan 8 ;)

2009-08-31 @ 19:35:19
Postat av: Anna

åh jag e så lessen att de e fullt på alla babysim grupper =(

2009-09-02 @ 23:07:47
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0