Nolia mässan!

Nu är jag sminkad & klar för att fara på diverse äventyr. Det blir Nolia mässan idag med M & P. Vi sa att vi skulle gå dit runt 14. Innan det måste vi hinna ner på stan bl.a banken, sedan k rauta och sist fara till pappa och vattna blommorna & ta in posten. Det kommer bli stressigt eftersom Ronja har nyss somnat. La henne under "babygymmet" efter hon ätit och somnade där. Så jag la över henne till vagnen. Hon har aldrig somnat under gymmet sådär. Ofast brukar hon vilja äta en gång till och sedan sova. Och det var så jag hade planerat. Men som sagt är det ju svårare att planera saker nu när man har barn.

Hon kan säkert vara trött sen gårdagen. Erik kom och hämtade oss halv tolv. Men det var super roligt att träffas vi tre igen. Tiden bara rann iväg..
Vi har även hunnit boka in en ny dejt till veckan. Ser redan fram emot den!

Nu ska jag kolla igenom alla bloggar jag läser och sedan plocka ihop lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0