Snart är han hemma!

Snart slutar Erik, så himla skönt!
Ronja sover, det borde jag också göra. Men jag kan inte.
Det har varit skönt & vara hemma idag. Tiden rinner iväg snabbt ändå!
Vi måste även storhandla idag, har börjat på en lista. En "kladdlista", undra om du skulle godkänna den Linda? Tror inte det, hihi.
Får se om vi åker hela familjen. Eller om bara Erik åker. Måste även åka förbi K och lämna en blombukett eftersom det är hennes födelsedag idag!

Här kommer bilder på stolen som jag for och köpte igår! Syns kanske lite dåligt hur själva stolen ser ut.
Hon fick sitta med imorse när vi fikade. Med lite stöd sitter hon riktigt bra! Gullungen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin stol! Lägg ut bilder från dopet snart:) KRAM

2009-08-25 @ 19:12:16
Postat av: Linda

Haha hörröduru! Fast du har nog rätt...jag skulle nog inte godkänna den förrän du har renskrivit ett par gånger. Då kanske, men bara kanske får du grönt ljus! =) Va fin stolen var! Får man provsitta den? moahha...då skulle jag nog aldrig ta mig hem ;)

Pusss!

2009-08-25 @ 19:53:16
Postat av: Frida

Fy fan va hon är söt!! Jag får il här vid datorn nu!!!!! :) / Frida

2009-08-26 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0