Sover fortfarande!

Halv åtta gjorde jag morgon. Och det var inte för att Ronja ville ha mat utan jag kände mig utvilad, så jag gick upp duschade, fikade och nu sitter jag och dricker en kopp kaffe. Måste säga att det är riktigt skönt att få sitta i lugn & ro. Erik & Ronja ligger fortfarande och sover. Vi kom nog hem ganska sent igår, Ronja brukar som sagt ligga i sin säng vid 21 tiden. Men nu fick hon dessutom sova med oss hela natten så det är nog inte så konstigt varför hon vill ligga och dra sig :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, tack vännen! Vad söt du är. Man har sina skrivande stunder :) Filmen var toppenbra! Riktigt rolig, se den =)

2009-08-09 @ 14:36:53
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0