Vi rymmer hemifrån!

Nu är alla tack korten klara. Eller jag har tre adresser kvar att skriva, samma adresser jag hade problem med när jag skulle skicka ut inbjudningskorten. Och Elin du är en av dom..hihi.
Annars känns det skönt att dom är klara. Jag är jätte nöjd över dom. Dom blev verkligen superfina!

Idag är Erik hemma från jobbet. Han mår inge bra alls. Så han ligger och sover. Det första jag tänkte när han sa att han skulle vara hemma var svininfluensan! Men det tror jag inte att det är.
Hur som haver kommer jag & Ronja ta bilen och åka över till teg där Linda & Hugo befinner sig. Då får Erik passa på att vila i lugn och ro.

I helgen fyller Erik år. Och som alla andra år så har jag samma problem. "Va fanken ska jag köpa... karln önskar sig ju inget". Eller det gör han. Men bara dyra prylar till bilen. Dessutom kan jag inget alls om bilar! Jag är glad bara den går att köra framåt och bakåt med.
Jaja, jag har en idé vad han ska få i alla fall. Den vill jag dock inte skriva här för jag vet att han är inne och läser här lite då & då.

Nu ska jag skynda mig lite..
När jag druckigt upp mitt kaffe ska jag kila iväg till apoteket och handla lite måsten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe :) Här är adressen jag befinner mig på ;) Erik Jansson Storgatan 40 b 89134 Örnsköldsvik. Igår fick Erik iväg sin lägenhet! Så skönt. Nu slipper vi dubbla hyror ! Längtar SÅ till lägenheten .. vi måste snabbt hitta en dag som passar att ni kommer och hälsar på oss :D

2009-08-20 @ 10:20:20
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0