2 julklappar kvar..

..och dom ska inhandlas idag! Känns inte sådär jätte roligt att gå på stan idag. Tror inte att vi kommer vara ensamma.
Men det måste som sagt göras + att jag vill ha alla julklappar köpta och inslagna idag!

Just nu är det ganska lugnt och skönt här. Ronja ligger i våran säng och sover medan Erik är ute med sin far på ärenden. Jag hoppas inte han är borta allt för länge för i så fall måste jag och Ronja åka ner på stan själv. Hade varit skönt att ha med Erik.
Eriks pappa kom dessutom med en väldigt trevlig överraskning till oss! TACK!

Kvällen blir lung, hoppas jag. Jag vill bara vara hemma vi 3 och mysa & busa. Finns det något bättre?
Jag älskar att spendera mina dagar med Erik och Ronja. Dom finaste jag har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0