22 december

Jag och Ronja har varit igång sen 10 imorse! Strax efter 10 promenderade vi till teg där Ronja åt gröt och jag blev bjuden på väldigt god lunch. Massa lek och bus hann vi med innan jag & Ronja traskade vidare ner på stan där vi mötte upp syster som skulle besöka frisören. Riktigt snyggt blev det! Även hon tordes göra något helt nytt!
Halv fem ringer Erik och frågar vart vi håller hus. Stan svarade jag såklart. Tydligen så slutade inte han klockan 18 som jag trott så inte fanns det någon middag serverad när han klev in genom dörren.
Vi skyndade oss! Jag var HUNGRIG, tomtegröt blev det till middag. Gott!
Efter middagen fick Ronja hoppa i plurret.
Och nu ligger hon på golvet och leker med ankan. Hennes favvoleksak just nu. Dockor och ankor är roligaste säger Ronja.

Något julgodis blir det inte ikväll. Orken finns inte! Imorgon kanske!

Nu är jag helt slut i kroppen! Som jag skrev i förra inlägget så var jag trött redan då.
Kanske blir det en tidig kväll ändå, vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0