Anna Anka

Var det någon som såg Anna Ankas jul igår?

Jag kunde inte hålla mig. Ibland undrar man om hon mår bra! När man bara sitter och pratar bra om sig själv och kastar skit på ALLA andra. Då mår man nog inte bra, tror jag.
Ja det är nog inte bara ett fel på denna kvinna. Tycker nästan (men bara nästan) lite synd om henne.
Hon verkar väldigt barnslig, väldigt mycket sexprat och sexskämt. Tror inte hon har det så bra i sängkammarn som hon påstår. Ja, jag vet inte ens vad jag tycker och tänker om henne.
Anser bara att Anna Anka är en genre för sig!

Appropå jul så har jag väldigt mycket julkänsla! Jag längtar till julafton. Men mer för Ronjas skull, jag vet och andra sidan att hon inte kommer förstå så mycket av det. Men vetskapen att det blir Ronjas första jul gör det hela mer mysigt.
Hon kommer säkert gilla julpapperet mer än själva julklappen :)
Jul är mysigt. Umgås med nära & kära, äta god mat och bara känna lugnet För det ska jag göra denna jul. Njuta av dom jag har omkring mig.

Nyårsafton kommer vi fira med Melissa & Peter. Det känns väldigt trevligt. Bättre nyårsgäster kan vi nog inte få! Mycket prat och skratt. GOD mat ska vi också göra.
På fred ska vi träffas för att planera menyn och inköpen som ska handlas. Jag längtar!
Att fira in de nya året med dom blir toppen! Vi har mycket att fira. Bland annat Ronjas nya kamrat som förhoppningsvis vill "ploppa" ut i februari. Ska bli spännande att få se vem som gömmer sig där :)



Kommentarer
Postat av: Vardagstugg

Ja man kan inte låta bli att kolla på Fru Anka.. !



Här längtas det också mycket till jul!



Ha det gott! God jul

Kram Annelie

2009-12-21 @ 19:33:23
URL: http://vardagstugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0