Babysång med kusinvitamin

Godmorgon! Va tungt det är att stiga upp när det är så här pass mörkt ute. Tur att Ronja skiner som en sol på morgonen, det är väl det som får en att vilja stiga upp. Hon är otroligt glad och busig! Hon är extra mysig på morgonen och sedan är hon så mysig med pappa när hon kommer hem från jobbet :)
Det värmer så i hjärtat när jag ser hur glad hon blir när han kommer hem från jobbet! Det är kärlek!

Idag ska vi umgås med Ida & Alfred. Det blir babysång såklart! Det ska bli roligt att träffa dom, var ett tag sedan nu eftersom förra tisdagen kunde vi inte ta oss till babysång pga att Ronja har ny bilbarnstol och Erik hade bilen. Så vi kunde inte lifta med någon annan. Därför är vi extra taggade nu! Ronja längtar efter att få busa massor med kusinen sin.

Middagen serveras på Tomtebo, vi har turen att vi är bortbjudna på middag till Melissa & Peter. Jag stannar sedan kvar där medan killarna åker och tränar. Det ska bli väldigt trevligt!
Man får så mycket glad energi när man umgåtts med Melissa och även Peter såklart!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja jag hoppas jag är varm i kläderna inför lillan..



Har faktiskt inte tänkt så mycket på förlossningen ännu. Är nog lika bra...

Men det känns rätt okej faktiskt. Har bett om att få göra tillväxt ultraljud några veckor innan för att kolla så hon inte är lika stor som Wille, eller hjälp, ännu större! Så då behöver jag inte vara nervös inför det iaf.

Sen så hoppas jag bara att jag inte får några komplikationer efteråt denna gång. Sånt kan man ju aldrig veta. Men jag försöker tänka att det säkert inte händer en och samma person två gånger :P

Men jag kommer säkert vara sjukt nervös när det närmar sig! :P

2009-12-08 @ 11:11:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0