Boeltestet

Måndagmorgon.
Strax ska vi börja traska mot bvc, Ronja ska göra BOELtestet. Jag tror och hoppas att det kommer gå bra. Hon somnade klockan 9 så hon borde räcka för att hon ska vara någorlunda pigg klockan 10. Hon hade kanske velat sova ett tag till men idag blir sovtiden lite annars.

Senare under dagen ska vi tvätta. Men innan det ska vi nog ta en tripp förbi min farmor där det kommer julbakas för fullt. Så jag ska nog norpa åt mig några kakor ;)

Helgen har varit väldigt trevlig med många roliga saker. Men det får jag ta i ett nästa inägg. Hinner inte lägga skriva eller lägga upp några bilder.
Jag ska göra ett försök och lägga ut ett litet videoklipp från babysimmet igår. Ronja har blivit så himla duktig i vattnet så en stolt mor vill ju självklart visa det.. senare!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0