Dan före dopparedan

Vilken dag igår! Känner mig fortfarande mör. Sitter och dricker kaffe så förhoppninngdvis piggnar jag till inom kort!

Denna dag blir inte så lugn den heller. Vi ska förbi min farmor vid lunch, Karin skulle komma förbi (pappas kvinna) och jag måste såklart få önska henne en godjul. Därför ska vi befinna oss på västra brinkvägen vid lunch.
Men vi kommer inte stanna så länge. Jag måste på ica och handla bland annat tvättmedel. Det vankas tvätt klockan 15! Mycket tvätt (som vanligt).
Sedan hade jag även tänkt hinna med att baka julgodis. En sort till i alla fall!
Vi måste även förbi Stöcksjö och lämna lite julklappar. Får se om bara Erik får fara. Beror på hur tvätten!

Min älskade farmor och prinsessan (som hon alltid tilltalar Ronja) :)


En glad tjej framför granen


När maten serveras skiner hon som en sol!


Vår badtjej!


Ronja nu. Var inte så lätt att få någon bild på henne!
Vi bjuder på denna :)



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! En fika låter toppen. Vi kan ju kanske bestämma lite mer när vi jobbar med varandra! :)



God jul!

2009-12-23 @ 11:15:45
URL: http://aboutflorens.blogspot.com
Postat av: Linda

Den va fin den sista bilden =) Å alla andra förstås.



Jag är trött idag. Vill typ gå och lägga mej igen.



Ha en bra dag! Puss min kära vän

2009-12-23 @ 11:21:24
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0