En annorlunda fredag

Godmorgon fredag! Ja ni som läser bloggen vet kanske hur mycket jag gillar fredagar. Men denna är lite annorlunda eftersom jag befinner mig på jobbet ikväll. Tack och lov så är det inte så långt pass. Det känns alldeles lagomt faktiskt.
Samtidigt känns det ganska kul att åka iväg och jobba några timmar. Jag har ju turen att jag bara jobbar "bakom knuten" (nästan, tar kanske 4-5 min att gå till jobbet).

Ronja är på strålande humör som vanligt på morgonen. Hon pratar rätt högt nu för tiden och har gjort det ganska länge. Det är jätte roligt! Kanske lite väl högt ibland :)
Men det är inte konstigt att hon gör det, jag brukar hålla på som henne ibland när vi busar. Grannarna undrar säkert vad vi håller på med ibland!

Idag på dagen ska vi ta oss en tripp ner till stan, vi ska möta upp lillebror som sedan ska följa med hem och vara med Ronja 1 timme tills Erik kommer hem från jobbet.
Det hänns kallt idag också, därför stannar vi nog inte på stan allt för länge!

Nu: Kaffe & smörgås!

TREVLIG fredag på Er

Kommentarer
Postat av: Lindis

Trevlig fredag på dej/er me! =)

2009-12-18 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0